b_300_0_16777215_00_images_Screenshot_-_Gallery.jpg

b_300_0_16777215_00_images_Screenshot_-_Gallery.jpg

صبح امروز علیمحمد دریکوند فرماندار خرم آباد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه استان ضمن  تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه عنوان نمود: همه ما در هر پست و مسوولیتی می بایست گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و منویات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم . وی با بیان اینکه همه ارکان نظام جمهوری اسلامی  ایران، مشروعیت خود را از ولایت و  رهبری می گیرند ، ما هم به عنوان عضوی  از بدنه مدیریتی  نظام ، می بایست توجه به فرمان رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، عنوان نمود: خوشبختانه نماینده ولی فقیه در استان در خصوص توجه و ورود به مسایل استان پیشرو می باشند ،و این خود نشان دهنده اهمیت دادن  ایشان به مردم و مسایل آنها است.
علیمحمد دریکوند در ادامه به تشریح وضعیت برخی حوزه های شهرستان خرم آباد پرداختند و از امام جمعه خرم آباد خواست تا زمینه هم گرایی هر چه بیشتر مسوولین دولت و مجلس را فراهم نمایند.
در ادامه حجه الاسلام شاهرخی امام جمعه خرم آباد خطاب به فرماندار خرم آباد عنوان نمودند: مسوولین نبایستی خود را از مردم جدا بدانند و می بایست در کنار مردم باشند. ایشان با تاکید بر شعار عدالت محوری و مبارزه با فساد عنوان نمود: می بایست در انتخاب مدیران شهرستان عدالت محوری و ایمان و تعهد افراد مد نظر قرار گیرد و افراد متدین را به عنوان مدیر برگزید تا شاهد ارتقاء فرهنگ دینی در ادارات باشیم.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید