بازدید فرماندار خرم آباد و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات مدیران همراه از واحدهای تولیدی این شهرستان

▶️ امروز ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ ؛

? طولابی، فرماندار شهرستان خرم آباد در جلسه ای که پس از بازدید از این واحد های تولیدی برگزار شد به بیان مسایل و مشکلات حوزه های کارگری و واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان و همچنین عدم توسعه واحد های اقتصادی متناسب با ظرفیت های موجود در استان و به تبع آن شهرستان پرداخت.

? وی در ادامه با بیان مشکلات قشر کارگران شهرستان و مطالبات آنان، خواستار پشتیبانی و حمایت بیشتر از این عزیزان در برابر برخی شرکت ها و کارفرمایان متخلف و افزایش امنیت شغلی کارگران و همچنین جلوگیری از پایمال شدن و نادیده گرفتن حقوق حقه این عزیزان شد.

? فرماندار مرکز استان افزود؛ ۳۰ واحد از واحدهای تولیدی شهرستان خرم آباد به جهت عدم توانایی انجام تعهدات مالی در قبال تسهیلات دریافتی، به تملک بانک ها در آمده و شاهد توقف چرخه تولید در این واحد ها هستیم، امیدواریم با عنایت ویژه وزیر محترم کار ودیگر مسولین به زودی شاهد راه اندازی این واحد ها باشیم، همچنین بر ضرورت حمایت و توسعه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال موجود شهرستان تاکید نمود.

? طولابی با اشاره به ظرفیت های استان لرستان و شهر خرم آباد در حوزه های گردشگری، کشاورزی و دامپروری، گیاهان دارویی، خواستار اختصاص تسهیلات بیشتر به طرح های مرتبط با این گونه مشاغل از محل صندوق توسعه ملی و همچنین اختصاص تسهیلات ویژه مشاغل خانگی و اجرای طرح های توانمند سازی خانواده های آسیب پذیر شدند.

? فرماندار شهرستان خرم آباد در پایان ضمن گلایه از عدم پیش بینی برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان خرم آباد در سفر هیات اعزامی، بر لزوم برگزاری این کارگروه در سفرهای آینده تاکید کرد.

? روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp-Image-2020-10-14-at-23.55.57-1.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید