b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220609_113801_068.jpg

شامگاه دیشب ۱۸ خردادماه، جلسه شورای محلات با حضور علی محمد دریکوند فرماندار   و مسئولین سازمان های مردم نهاد فعال شهرستان خرم آباد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه فرماندار خرم آباد اظهار داشت: «برای اینکه از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد، گروه‌های جهادی، بسیج، دفاتر تسهیل‌گری، نیکوکاران و در مجموع مشارکت‌های مردمی برای خدمات‌رسانی هرچه باکیفیت‌تر به مردم محله‌های حاشیه‌نشین، استفاده اثرگذارتری بشود و از موازی‌کاری‌ها پرهیز شود پیشنهاد می گردد یک دبیرخانه مرکزی تشکیل شود».
دریکوند، تشریح کرد: «دبیرخانه وظیفه دارد فرصت‌ها و چالش‌های محله‌های حاشیه‌نشین را براساس اولویت‌ها، تعریف کرده و فعالیت‌های مختلف زیرساختی و خدماتی به محله‌های حاشیه‌نشین را منسجم نماید».
وی، افزود: «نظام جمهوری اسلامی، نظامی است که به موضوع افزایش مشارکت‌های مردمی برای کمک به رفع مشکلات و چالش‌ها، اهمیت می‌دهد و هرجا مشارکت‌های مردمی وجود داشته باشد بدون تردید، موفقیت‌ها نیز بیشتر خواهد بود».
در حاشیه این نشست ، جمعی از فعالان محله‌های حاشیه‌نشین از جمله گروه‌های جهادی و دفاتر تسهیل‌گری، دیدگاه‌های خود را برای ارتقای خدمات بیان کردند.
همچنین مجید دریکوند، نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که در این نشست حضور داشت  اعلام کرد که شورای اسلامی شهر و شهرداری، این آمادگی را دارند که در قالب دبیرخانه‌ی جدید مدنظر فرمانداری، همکاری‌های خود را برای ارتقای کیفی خدمات و فعالیت‌ها در محله‌های حاشیه‌نشین، ارتقاء دهند.

? پنج شنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
www. khoramabad-gov.ir
http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید