🔰جلسه کارگروه گندم، آرد و نان و شهرستان خرم آبادتشکیل شد.

✒به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
⬅️ این جلسه روز یکشنبه مورخ ۹ مهر ماه با محوریت (طرح مسائل و مشکلات طرح هوشمند سازی آرد، ایجاد توازن بین جمعیت مناطق شهری و تعداد واحدهای خبازی، تشریح دستورالعمل ساماندهی وضعیت توزیع آرد خانه پزی روستایی و عشایری،ارزیابی کیفیت آرد خبازی های شهرستان و ... ) برگزار و تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.
در این جلسه بیرانوند مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان گزارشی جامع از عملکرد اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در حوزه گندم، آرد و نان ارائه نمود.
در ادامه احمدی چگنی فرماندار شهرستان بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات نانوایان بویژه موارد مربوط به طرح هوشمندسازی سهمیه آرد که توسط تعدادی از نانوایان که به نمایندگی از نانوایان شهرستان با هماهنگی اتحادیه صنف مذکور در جلسه حضور داشتند مطرح گردید، تاکید نمود.
در نهایت تمهیدات و تصمیمات لازم درخصوص پیگیری مسائل و مشکلات نانوایان اتخاذ و همچنین بنا شد کمیته تخصصی آرد و نان ذیل کارگروه آرد و نان شهرستان سهمیه آرد جبرانی و کمکی ماهانه را بر اساس بلوک بندی مناطق مختلف شهری ، گزارشات بازرسین و عملکرد ثبت شده نانوا در سامانه های مربوطه تنظیم و توزیع نماید.
📆یکشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲
⭕️ آخرین اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان خرم آباد را از طریق👇👇
🔹سایت فرمانداری شهرستان خرم آباد آدرس:
👉 https://khoramabad-gov.ir/
🔹کانال ایتا به آدرس:
👉 https://eitaa.com/joinchat/۱۳۰۷۷۷۱۱۶۸C۸f۶۳d۴۵۳۰۱
🇮🇷 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_1005074988_86199676.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید