جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم آباد با حضور مجدیان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری خرم آباد برگزار گردید.

در این جلسه مجدیان با بیان اینکه هیچ گونه مجوز افزایش قیمت در کالاها نداریم عنوان کرد: نظارت جدی بر بازار در راستای جلوگیری از کمبود هرگونه کالا و برخورد با محتکران و گرانفروشان در دستور کار ویژه ستاد تنظیم بازار شهرستان است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه به زودی تمامی خودروهای حامل آرد در شهرستان خرم آباد از درب کارخانه به سیستم موقعیت یاب مجهز خواهند گردید ، امکان تخلف در توزیع  آرد در بین خبازی ها به حداقل خواهد رسید.
معاون برنامه ریزی فرمانداری خرم آباد در ادامه افزود: با توجه به قانون شفاف سازی قیمت ها ، کلیه اصناف ملزم به درج قیمت ها بر روی محصولات هستند، در غیر اینصورت با واحدهای متخلف برخورد جدی به عمل خواهد آمد.
در حاشیه این جلسه نوید تشکیل کمیته رصد و پایش وضعیت گندم، آرد و نان در راستای اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه سازی اصلاح یارانه ها که در راستای آن بخش های مختلف چرخه تامین و توزیع آرد مورد بازرسی قرار خواهد گرفت داده شد.
 همچنین بر لزوم همکاری دستگاهها با بسیج سپاه در خصوص نظارت بر بازار و نرخ گذاری کرایه خودروهای سواری درون شهری تاکید گردید.

?b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220531_073019_105.jpg سه شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
www. khoramabad-gov.ir
http://instagram/ farmandari.khorramabad
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید