b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220528_174232_912.jpg
صبح امروز جلسه پیگیری مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان خرم آباد با حضور دکتر مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس، علی محمد دریکوند فرماندار خرم آباد، حمیدرضا کرموند مدیرعامل آبفا استان و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار گردید.
در این جلسه، دکتر ویسکرمی با اشاره به اینکه مدیران می بایست به دنبال رفع مشکل مردم باشند و در این راه باید بتوانند تمام توان خود را برای خدمتگزاری به مردم به کار گیرند عنوان کرد: مدیر خوب مدیری است که در تعامل با مردم باشد و بتواند از حداکثر اختیارات خود در جهت دلگرمی مردم استفاده کند.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس خاطر نشان کرد: مدیران در نظام اسلامی خدمات ارزنده ای را انجام می دهند ولی مشکلاتی هرچند کوچک وجود دارد که اگر مرتفع نشوند تمام خدمات آنها را زیر سوال می برد. همچنین مدیران نباید نگاه کلی به شهرستان داشته باشند و با نگاه بین بخشی قادر خواهند بود خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.
وی در ادامه از نهادهای نظارتی خواست تا جایی  که ممکن است قوانین دست و پاگیر پیش روی مدیران را برای باز گذاشتن دست مدیر در خدمات رسانی مطلوب به مردم کنار بزنند.
دکتر ویسکرمی از مدیران خواست سعه صدر خود را بالا ببرند و گلایه ها و شکوائیه های مردم را به گوش جان بخرند و در راه خدمت گذاری به مردم خم به ابرو نیاورند. وی افزود مردم تحت فشار هستند و این وظیفه مدیر است که با کار عملیاتی ، آرامش خاطر را برای مردم فراهم نماید.
در ادامه این جلسه علی محمد دریکوند فرماندار خرم آباد، مشکلات راههای روستایی در شهرستان را برشمرد و عنوان کرد: بسیاری از روستاهای شهرستان هنوز از نعمت آسفالت برخوردار نیستند و این خواسته به حق مردم است که زیرساخت های لازم برای استفاده مطلوب از خدمات رفاهی را برای آنها فراهم نمائیم.
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت شهرستان در معادن کوهی و آبخیزداری جهت تامین شن و ماسه لازم جهت آسفالت راههای روستایی تاکید کرد.
فرماندار شهرستان خرم آباد در ادامه از دکتر ویسکرمی نماینده مجلس خواست تا با اعتباراتی که در اختیار دارند بتوانند زمینه پیشرفت و آبادانی در سطح روستاهای شهرستان را فراهم نمایند.
در حاشیه این جلسه، مشکلات مربوط به شبکه های آب روستایی و ماشین آلات دهیاری های شهرستان خرم آباد نیز مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.
? شنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
www. khoramabad-gov.ir
http://instagram/ farmandari.khorramabad
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید