????????????????????????????????

? به زودی طرح تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در شهرستان خرم آباد اجرا می شود

⬅️ با حضور محمد باقر احمدی چگنی، حجه الاسلام والمسلمین مدهنی مسئول قرارگاه تحول اجتماعی لرستان ، مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو ، جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در محل فرمانداری خرم آباد برگزار شد.
⬅️ در ابتدا احمدی فرماندار خرم آباد ضمن مهم قلمداد کردن خانواده به عنوان کانون اصلی و تاثیرگذار تربیت و مهمترین نهاداجتماعی در جامعه، بر ضرورت اهمیت توجه به تعلیم و تربیت در حوزه خانواده بر اساس تعالیم دینی و مطابق با سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.
⬅️در ادامه ایازی مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد نیز گفت: امور زنان و خانواده فرمانداری از ابتدای تصدی این مسئولیت با توجه به تاکید مقام معظم رهبری تمام توجه خود را معطوف به دو حوزه جوانی جمعیت و تحکیم خانواده نموده است و تاکنون کارگاههای آموزشی بسیاری در راستای تحقق این مهم در سطح شهرستان برگزار شده است.
⬅️حجه الاسلام مدهنی مسئول قرارگاه تحول اجتماعی لرستان نیز ضمن تشریح طرح آموزشی تربیت مربی سبک زندگی اسلامی عنوان کرد : قرار است این طرح برای نخستین بار در سطح استان و در شهر خرم آباد با هدف تربیت مربی در راستای حل آسیب های اجتماعی خانواده های مناطق کم برخوردار در قالب یک دوره یکساله اجرا گردد.
⬅️این طرح قرار است در فاز اول برای معاونین و مربیان پرورشی و مشاورین مدارس شهرستان خرم آباد برگزار گردد.


?دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
✍?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

b_300_0_16777215_00_images_1676298021171.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید