b_300_0_16777215_00_images_IMG_20221227_135924_359.jpg


?معاون فرماندار خرم آباد عنوان کرد:
?️?️باید برای تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده با تمام توان وارد میدان عمل شویم

⬅️در راستای تحقق سیاست های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری ، امور زنان و خانواده فرمانداری شهرستان خرم آباد، نشست هم اندیشی با هیات اندیشه ورز را در محل فرمانداری برگزار کرد.
سید حمزه حسینی معاون فرماندار خرم آباد در این جلسه تصریح کرد: خانواده به عنوان اساسی ترین نهاد زیربنای هر جامعه می بایست مورد توجه قرار گیرد و هر گونه کم کاری در این حوزه صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد خواهد کرد. وی از همه متولیان فرهنگ و خانواده خواست تا با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارند وارد میدان عمل شده و در تحقق اهداف مقام معظم رهبری تلاش نمایند.
در ادامه مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد نیز ضمن تشریح سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون خانواده، بر تلاش متولیان فرهنگ در راستای اجرای طرح های آموزشی به منظور تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد.
وی گفت: ۲ محور اساسی تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت از امورات مورد تاکید امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد در سال پیش رو می باشد و برگزاری کارگاههای آموزشی تحکیم بنیان خانواده در ادارات شهرستان ، اولین گام امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و تحقق خانواده متعالی اسلامی در بین کارکنان ادارات می باشد که به زودی در شهرستان خرم آباد اجرا می گردد.

? جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱
 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید