b_300_0_16777215_00_images_IMG_5206.JPG

 

جلسه محرومیت زدایی بخش مرکزی شهرستان خرم آباد برگزار شد:
این جلسه به ریاست استاندار محترم استان لرستان و با حضور معاونین استاندار ،فرماندار خرم آباد ،معاون عمرانی فرماندار ، بخشدار مرکزی خرم آباد و سایر مدیران کل استانی وشهرستانی در محل سالن جلسات هلال احمر استان لرستان تشکیل شد.
در ابتدای جلسه احمدی فرماندار خرم آباد ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین در جلسه بیان داشتند برگزاری این جلسه در راستای و ادامه سلسله جلسات محرومیت زدایی شهرستان خرم آباد می باشد،ایشان همچنین به تشریح اهداف و نحوه برگزاری جلسات محرومیت زدایی شهرستان خرم آباد پرداختند وبیان نمودند:این سلسله جلسات در راستای تحقق اهداف دولت انقلابی در رفع محرومیت از مناطق محروم در شهرستان خرم آباد برگزار میگردد.
در ادامه این جلسه استاندار لرستان ضمن تقدیر از برگزاری اینگونه جلسات بعنوان الگویی برای سایر شهرستان های استان بیان نمودند: در راستای اهداف دولت انقلابی برای رفع محرومیت مناطق محروم و کم برخوردار استان ، همه مدیران و متولیان استانی باید تمام توان خود را درجهت محرومیت زدایی مناطق محروم استان بکار گیرند ایشان ضمن تاکید بر ارتباط نزدیک با مردم و رصد میدانی مسائل و موضوعات مردم ،همه مدیران را موظف به پیگیری و برآورده نمودن مصوبات و قول‌های داده شده به مردم جهت رفع مشکلاتشان نمودند.
در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه بخش مرکزی شهرستان خرم آباد مورد بررسی قرار گرفت و مدیران مربوطه در خصوص برنامه های خود برای حل این مشکلات به بیان نظرات کارشناسی پرداخته وپیشنهادات خود را جهت حل مشکلات احصا شده بیان نمودند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در خصوص برنامه های دولت انقلابی برای رفع محرومیت از مناطق محروم بیاناتی را ارائه نمودند، ایشان تاکیدکردند که همه دستگاههای اجرایی باید تمام توان خود را برای رفع محرومیت از مناطق محروم استان بکار گیرند.
در پایان جلسه پس از بحث و بررسی های کارشناسی، برای حل مشکلات احصا شده تصمیماتی اتخاذ گردید .
شایان ذکر است با تاکید استاندار محترم و نیز فرماندار خرم آباد جهت پایش و تحقق برنامه های مصوب در این جلسات تیمی از فرمانداری و بخشداران مناطق تشکیل و تا حصول نتایج، پیگیر موضوعات مربوط به مصوبات این جلسات خواهند بود

b_300_0_16777215_00_images__.gifb_300_0_16777215_00_images_IMG_5192.JPGb_300_0_16777215_00_images_IMG_5225.JPGb_300_0_16777215_00_images_IMG_5267.JPG

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید