b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220610_223929_885.jpg


توهین وقیحانه یکی از سران فتنه ۸۸ به مقام شامخ سرادار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم و ناچیز خواندن یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران یعنی مبارزه با داعش و نابودی آن در بیرون از مرزهای کشور ، نشان می دهد آنان که در جریان فتنه ۸۸ دست در دست ضد انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با رأفت اسلامی بدون محاکمه، در این سالها در حصر به سر می بردند، هیچ تغییری نکرده و همچنان بر مشی سابق خود که زمینه ساز هتک حرمت عزاداری امام حسین علیه السلام در روز عاشورا بود باقی هستند.
آنان که فداکاری مدافعان حرم در محور مقاومت و پیروزی‌های آن ها تحت فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی را با عنوان «جرائم ننگین حکومت در منطقه» نام برده اند، نشان دهنده آن است که ضد انقلاب در تلاش است تا هراز چندگاهی با خط دهی به سران فتنه در قالب صدور بیانیه یا نامه، هرگونه احتمال پایان حصر و محاکمه آنها را منتفی کرده و ننگ کاسبی از حصر را بر پیشانی خود حک کند.
آنان باید بدانند که نبوغ فرماندهی سردار شهید حسین همدانی در مواجهه با فتنه ۱۳۸۸ باعث شد که آشوبگران و فتنه‌انگیزان به اهداف خودشان نرسند. او با به خدمت گرفتن نیروی‌های مقابل از جبهه فتنه‌گران، تهدید را به فرصت تبدیل کرد و  آشوبگران را آموزش داد و تربیت کرد که بعدها برخی توبه‌کنندگان فتنه ۸۸ جانباز و حتی به شهادت رسیدند و به امنیت کشورشان کمک کردند. امری که به خوبی میرحسین موسوی به آن آگاه و ناخشنود است.
به درستی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نقش سردار شهید حسین همدانی این دلیرمرد جبهه مقاومت را اینگونه عنوان کرده که : سردار همدانی فقط یک شهید نبود، همدانی یک لشکر بود؛ مثل شهید بهشتی که امام (ره) فرمود یک ملت بود.
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام ننگین،انزجار خود را از سخنان سخیف سران فتنه اعلام می دارم و به روح همه شهدای مدافع حرم سلام و درود فرستاده و از درگاه باریتعالی آرزوی توفیقات و برکات الهی برای همه تلاشگران در راستای حفظ امنیت در منطقه و جمهوری  اسلامی ایران را خواستارم

*علی محمد دریکوند*
*فرماندار شهرستان خرم آباد*



نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید