b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220727_112252_339.jpg

فرماندار خرم آباد جلسه ای را به منظور ساماندهی ناوگان حمل و نقل ویژه تورهای سیاحتی و زیارتی شهرستان خرم آباد در محل فرمانداری برگزار کرد.
در این جلسه که معاون عمرانی فرمانداری و دیگر مدیران مربوطه شهرستان نیز حضور داشتند، علی محمد دریکوند فرماندار خرم آباد اظهار داشت: ساماندهی ناوگان حمل و نقل ویژه تورهای زیارتی و سیاحتی در شهرستان یک ضرورت است و این بدان علت است که برخی از این اتوبوس ها به دلیل نقص فنی مشکلاتی را برای مردم ایجاد نموده و موجبات نارضایتی آنان را فراهم می کنند. از طرفی عده ای از رانندگان این اتوبوس ها نیز شرایط لازم برای جابه جایی مسافر را ندارند و حتی برخی از متولیان این امر نیز مجوز لازم برای این کار را اخذ نکرده اند.
فرماندار خرم آباد هدف از برگزاری این جلسه را اتخاذ تمهیداتی جهت جلوگیری و پیشگیری از وقوع حوادث و مشکلات برای همشهریان در طی این سفرها عنوان کرده و تصریح کرد: ما درصدد هستیم که ارائه خدمات به زائرین و گردشگران در شهرستان را ضابطه مند نمائیم.
در حاشیه این جلسه نیز هر یک از مدیران پیشنهاداتی جهت ساماندهی هرچه بهتر ناوگان حمل و نقل تورهای زیارتی و سیاحتی در شهرستان خرم آباد را ارائه دادند.

? چهارشنبه ۵ مرداد  ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
?www. khoramabad-gov.ir
⏺http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید