b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220726_231136_819.jpgصبح امروز با حضور فرماندار خرم آباد، معاونت های عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و مدیران دستگاههای اجرایی ، شورای برنامه ریزی شهرستان خرم آباد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در ابتدا علی محمد دریکوند فرماندار خرم آباد عنوان کرد: با توجه به حجم مشکلاتی که از گذشته به جا مانده و نیز محدودیت منابع مالی، لزوم استفاده بهینه از منابع مالی در جهت حل مشکلات  بر اساس اولویتها و در راستای ایجاد رضایتمندی مردم ضرورت دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی که در این مرحله توزیع شده است نسبت به اعتبارات مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است تصریح کرد: پروژه های عمرانی پیشنهادی ادارات در چندین مرحله به دقت بررسی شده و با توجه به نیاز شهرستان اولویت بندی شده اند.
فرماندار خرم آباد  همچنین بر پیگیری جدی مدیران شهرستان در خصوص جذب اعتبارات استانی و ملی در راستای کمک به رشد و توسعه سطح شهرستان تاکید نمود.
در ادامه امیدی شاه آبادی معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عنوان کرد:
 اعتبارات شهرستان خرم آباد در ۱۹ فصل بودجه مطابق دستورالعمل اجرایی توزیع شده است.
وی خاطر نشان کرد: مجموع اعتبارات توزیع شده مبلغ  ۳۰۷ میلیارد و ۹۱۶ میلیون تومان است که این مبلغ از ۳ منبع سرمایه استانی، درآمد حاصل از فروش ۳٪ نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات متوازن تامین شده است.

? سه شنبه ۴ مرداد  ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
?www. khoramabad-gov.ir
⏺http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید