b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220717_232545_461.jpg

با حضور علیمحمد دریکوند فرماندار شهرستان خرم آباد، سید حمزه حسینی معاون امور عمرانی فرمانداری، چند تن از مدیران شهرستان و برخی نمایندگان روستاهای بخش مرکزی، جلسه هم اندیشی به منظور رشد و توسعه این روستاها در محل فرمانداری خرم آباد برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات برخی روستاهای بخش مرکزی بر ضرورت بهبود شبکه آب شرب روستا، تعریض و بهسازی جاده دسترسی این روستاها تاکید گردید.

? سه شنبه ۲۸ تیرماه  ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
?www. khoramabad-gov.ir
⏺http://instagram/ farmandari.khorramabad 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید