?️?️تغذیه سالم و حفظ آرامش روان، دو اصل مهم در حفظ سلامت مردان است?️?️b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220630_102150_185.jpg
به مناسبت روز جهانی سلامت مردان و در راستای بسته خدمات حمایتی دولت از سلامت کارکنان، صبح امروز  با حضور مسئولین بهداشت و درمان شهرستان خرم آباد، از پرسنل فرمانداری این شهرستان غربالگری به عمل آمد.
در ابتدا خانم نوری زاده معاون مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد مطالبی پیرامون نقش خودمراقبتی در کاهش آمار ابتلاء به بیماریها و مرگ و میرهای زودهنگام عنوان نمود. وی تغییر سبک زندگی و رعایت دو اصل مهم  تغذیه سالم و آرامش روان را از امور مهمی عنوان نمود که منجر به طول عمر در مردان می شود.
وی اختلال افسردگی در جامعه امروزی را از شایع ترین اختلالات خلقی مطرح و خاطرنشان کرد: امروزه سن بروز اختلال افسردگی رو به کاهش است و این اختلال می تواند منجر به گرایش افراد به سمت خودکشی و یا سوء مصرف مواد مخدر گردد.
خانم نوری زاده،  مراجعه زودهنگام در مواجهه با بیماریها را گامی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماریهای ناشناخته و بهبود روند درمان ذکر نمود.
در پایان به منظور حفظ سلامت مردان، از کارکنان فرمانداری شهرستان خرم آباد سنجش میزان قندخون ، فشار خون، قد و وزن به عمل آمد.

?️ پنجشنبه ۹ تیرماه  ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
?www. khoramabad-gov.ir
⏺http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید