b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220625_094816_679.jpg

اولین همایش صلح سپید در شهرستان خرم آباد با هدف برقراری صلح و سازش محلی با حضور طاهری سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد، دادستانی شهرستان ، دفاتر تسهیل گری و گروههای مروج صلح و سازش در محل سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان لرستان برگزار گردید.
در این همایش بر اهمیت نقش صلح و سازش در دعاوی حقوقی ، اشاعه فرهنگ صبوری و ضرورت نقش ایثار و از خودگذشتگی تاکید گردید.
در راستای اجرای این طرح قرار است با تشکیل گروههای داوطلب ، هسته اولیه گروه صلح و سازش تشکیل و نسبت به کاهش نزاع های دسته جمعی و اختلافات خانوادگی اقدام شود.
? شنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
www. khoramabad-gov.ir
http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید