b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220531_174326_724.jpg

صبح امروز با حضور محمدباقر احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد، نشست صمیمی با اعضای انجمن جامعه شناسی و سازمان های مردم نهاد فعال شهرستان خرم آباد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
احمدی در آغاز این نشست عنوان کرد: مفتخریم که برای نخستین بار توانسته ایم در کنار اعضای انجمن جامعه شناسی و سازمان های مردم نهاد فعال در شهرستان خرم آباد باشیم. وی این نشست را در جهت توسعه فرهنگی شهرستان به فال نیک گرفت و عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی توجه به سازمان های مردم نهاد بیشتر شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد در ادامه اظهار داشت: جامعه شناسان به صورت ملموس در بین مردم هستند و معضلات مردم را درک می کنند ومیتوانند نظریات کاربردی برای حل مشکل مردم داشته باشند.
وی در ادامه بیان داشت:انجمن جامعه شناسی در توسعه همه جانبه در جامعه تاثیر گذارند و قادرند در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه نقش بی بدیلی ایفا کنند.
احمدی ارتباط دوسویه انجمن جامعه شناسی و سازمان های مردم نهاد را در ایجاد جامعه ای قوی موثر دانست و عنوان کرد: حاکمیت، خواهان ارتباط بیشتر با گروههای مردم نهاد است و سازمان های مردم نهاد نیز باید برای تقویت این ارتباط، فعالانه وارد عمل شوند.
در حاشیه این جلسه نمایندگان اعضای انجمن جامعه شناسی و سازمان های مردم نهاد دغدغه ها و مسائل خود را عنوان کرده و در پایان احمدی قول مساعد داد تا در آینده ای نزدیک اتاق فکری جهت استفاده بیشتر از ظرفیت در این حوزه تشکیل شود.

? سه شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد
www. khoramabad-gov.ir
http://instagram/ farmandari.khorramabad

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید