b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220510_113239_481.jpg

صبح امروز جلسه ستاد ساماندهی و اوقات فراغت جوانان شهرستان خرم آباد با حضور احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مولایی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار گردید.
در این جلسه احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری عنوان کرد: توجه به جوانان به عنوان سرمایه یک جامعه از اهم واجبات است و می بایست تمام توان خود را به کار گیریم تا موانع پیش رو پیشرفت جوانان در حوزه های مختلف ازدواج، اشتغال و اوقات فراغت را مرتفع نماییم.
در ادامه مولایی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: ستادساماندهی جوانان مهمترین بستر قانونی برای تصمیم گیری در حوزه جوانان است . متاسفانه کارکردهای ستاد ساماندهی در دولت گذشته مغفول مانده است و به نوعی در حق جوانان اجحاف شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان، اولویت کاری ستاد ساماندهی جوانان استان می باشد عنوان کرد: رشد صعودی اعطای تسهیلات ازدواج  به جوانان منجر به این امر شده است که بانک های عامل استان در ردیف نخست بانک های سراسر کشور در اعطای تسهیلات ازدواج به شمار آیند.
مولایی با اشاره به اینکه فصل اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را در پیش داریم ، عنوان کرد: می بایست هماهنگی لازم بین دستگاههای اجرایی در خصوص نیازسنجی برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و اجرای برنامه ها بر پایه همین نیاز سنجی صورت پذیرد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۱/۲/۲۰

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید