b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220501_201604_640.jpg

در ادامه روند دعوت از مدیران کل استان جهت ارایه گزارش اقدامات و میزان پیشرفت پروژه های مربوطه، صبح امروز فرمانداری خرم آباد میزبان مسوولین مخابرات استان و مدیر کل ارتباطات و فناوری استان لرستان بود.
در این جلسه که با حضور مجدیان معاون برنامه ریزی و توسعه امور اقتصادی فرمانداری ، صارمی مدیر کل ارتباطات و فناوری، معاونین اداره کل مخابرات استان و برخی مدیران شهرستان در محل فرمانداری خرم آباد برگزار گردید مجدیان معاون برنامه ریزی و توسعه امور اقتصادی فرمانداری بر لزوم توجه ویژه به ارتقاء زیرساخت های ارتباطات مخابراتی در مناطق محروم تاکید کرد و اجرای پروژه های مخابراتی در سطح روستاها را امری بازدارنده در افزایش مهاجرت مردم از روستاها دانست.
در ادامه صارمی مدیر کل ارتباطات و فناوری استان عنوان کرد: درصدد هستیم تا پایان سال جدید کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را تحت پوشش شبکه های مخابراتی قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه همه درآمد استان کاملا صرف پروژه های مخابراتی می شود گفت: در سال جدید،  ۳۱ پروژه مخابراتی در شهرستان خرم آباد داریم که تا پایان سال محقق خواهند گردید.
در ادامه ، داودی معاون اداره کل مخابرات استان عنوان کرد: ۳۴۰ هزار مشترک تلفن ثابت در استان داریم و از این تعداد تنها ۱۵۰هزار فعال می باشد که این امر نیاز به اتخاذ تمهیدات لازم دارد.
وی افزود: ۱۸۰ سایت همراه اول در استان داریم که ۱۵۰ سایت آن ازپوشش مخابراتی کامل برخوردارند و درصدد هستیم این میزان را ارتقاء دهیم.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۱/۲/۱۱




نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید