b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220419_120904_560.jpg

در پی دعوت از مدیران استانی جهت پاسخگویی در خصوص اقدامات انجام شده ، صبح امروز علی محمد دریکوند فرماندار خرم آباد ، میزبان مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان به منظور بررسی وضعیت گازرسانی در شهرستان خرم آباد و رصد پروژه های دردست اجرا ، در  محل فرمانداری خرم آباد بود.
در این دیدار صمیمانه که ۲ ساعت به طول انجامید فرماندار خرم آباد عنوان کرد:
گاز، یکی از پرکاربردترین سوخت های خانگی و صنعتی است و نباید به هیچ قیمتی گازرسانی به مردم به تاخیر بیفتد.
وی در ادامه افزود: خدمات دهی به مردم و کسب رضایتمندی آنها  نباید معطل پیچ و خم اداری شود، فرصت خدمت محدود هست و باید از این فرصت در راستای رفع مشکلات مردم نهایت استفاده را نماییم.
علی محمد دریکوند گفت: مدیر باید ریسک پذیر باشد و گاها برای خدمات دهی به مردم از آبروی خود نیزهزینه کند.
در ادامه، گودرزی مدیرعامل شرکت گاز استان عنوان کرد: تاکنون در تمامی شهرهای شهرستان خرم آباد  و ۴۴۶ روستا از مجموع ۴۹۳ روستای واجد شرایط این شهرستان، گازرسانی صورت گرفته است و متعهد هستیم تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز مابقی روستاهای واجد شرایط را گازرسانی کنیم.
وی در ادامه افزود:در راستای کمک به چرخه اقتصاد کشور ،تمامی شبکه های گازرسانی به صورت رایگان در اختیار صنایع قرار می گیرد.همچنین برای ایمن سازی شبکه های گازرسانی و از کار نیفتادن چرخه اقتصاد برای تمامی شهرک های صنعتی ، دومسیر گازرسانی نیز پیش بینی شده است.
 مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: از ۱۹ شهرک صنعتی در سطح استان، تنها ۴ واحد از آنها گازرسانی نشده است که تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز پرونده گازرسانی به این واحدها را خواهیم بست.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۱/۱/۳۰


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید