b_300_0_16777215_00_images_IMG-20220414-WA0018.jpgفرماندار خرم آباد به همراه جمعی از مدیران شهرستان، برای دومین بار در ماه جاری  از بخش بیرانوند بازدید کرد. این بازدید با هدف بررسی وضعیت زیرساخت های کشاورزی با توجه به شروع فصل کشت در بخش بیرانوند انجام شد .

علی محمد دریکوند فرماندار، ابتدا  در گلزار شهدای بیرانشهر حضور یافت و  به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.

سپس، از پاسگاه بیرانشهر، سد انحرافی کاسیان، ایستگاه پمپاژ بخش بازدید و در انتها با حضور در جمع کشاورزان ، به دغدغه های آنها در خصوص حق آبه از سد ایوشان پاسخ گفت.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید