b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220412_140011_390.jpg

 فرماندار شهرستان خرم آباد در جلسه ای که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن لرستان و مدیران شهرستانی در راستای بررسی وضعیت طرح های هادی روستایی در محل فرمانداری خرم آباد برگزار گردید، بر اولویت محرومیت زدایی از مسکن و عمران روستایی تاکید کرد.
در این جلسه علی محمد دریکوند عنوان کرد: ساماندهی پروژه های حوزه مسکن و عمران روستایی  ضرورت دارد و بایستی با هدف محرومیت زدایی از مناطق روستایی ، پروژه های این حوزه در اسرع وقت به سرانجام رسد . وی در ادامه افزود: ما نباید به مردم وعده اجرای طرحی بدهیم که نتوانیم آن را به سرانجام برسانیم و این مستلزم انجام مطالعات کاربردی با هدف رصد تمامی چالش های پیش روی طرح های عمرانی است.
در ادامه این جلسه، تابعی مدیر کل بنیاد مسکن استان عنوان نمود: ۲۹۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در حوزه شهرستان خرم آباد دارای طرح هادی هستند و برای ۸ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز درصدد هستیم طرح هادی به تصویب برسد. وی در ادامه گفت: ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی در حوزه شهرستان خرم آباد تاکنون مقاوم سازی شده و آمادگی کامل داریم در بخش پاپی که دارای محرومیت بیشتری است هرگونه درخواست مقاوم سازی را انجام دهیم. وی افزود: آسفالت روستاهای سطح شهرستان و ساماندهی منطقه گردشگری بیشه را تا پایان سال نیز در دستور کار داریم.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۱/۱/۲۳

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید