b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220411_133430_278.jpg

صبح روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور محمدباقر احمدی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، صفاپور دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان و مدیران شهرستان خرم آباد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه، احمدی عنوان کرد: در حال حاضر همه کشورها به سمت پیشگیری از مصرف مواد مخدر رفته اند  و ما نیز بایستی به امر آموزش در مرحله پیشگیری توجه نماییم.
وی با بیان اینکه وضعیت حضور معتادین متهاجر در سطح شهر خرم آباد در حال افزایش است و این امر منجر به بروز آسیب هایی می گردد و می بایست تصمیماتی جهت ساماندهی این افراد اتخاذ گردد عنوان کرد: اگر ما بتوانیم یک نفر معتاد را بهبود و به آغوش خانواده برگردانیم رسالت خود را انجام داده ایم و در این راستا همه دستگاههای متولی می بایست در حوزه پیشگیری و درمان این افراد ، اقدام جدی به عمل آورند.
در ادامه صفاپور  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد: در جامعه امروز و با وجود هجمه جنگ نرم، راه سختی در مبارزه با مساله مواد مخدر داریم ولی این امر نبایستی باعث مایوس شدن شود. کار فرهنگی زمان بر است ولی آثار مثبت آن به مرور در زندگی شهروندی قابل ملاحظه است. وی در ادامه افزود : در نظر داریم به جد پیگیر تجهیز مراکز نگهداری معتادین متهاجر باشیم تا بتوانیم در راستای درمان این افراد تلاش مثمر ثمر داشته باشیم.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۱/۱/۲۲

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید