b_300_0_16777215_00_images_IMG_20220410_134414_000.jpg

ظهر روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه، مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان خرم آباد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه علی محمد دریکوند فرماندار، عنوان کرد: مسوولیت بار امانتی است بر دوش همه ما که ماندنی نیست و اگر اینگونه بود مسوولیت به ما نمی رسید. وی خاطر نشان کرد: هدف همه ما بایستی خدمتگزاری به مردم باشد و باید به گونه ای عمل کنیم که وقتی منصبی را تحویل میدهیم از عملکرد خودمان در پیشگاه حق تعالی راضی و خشنود باشیم. در پایان این مراسم از خدمات شمس الدین پیام بخشدار اسبق بخش مرکزی تقدیر و شاهپور بیرانوند به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی گردید.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد۱۴۰۱/۱/۲۱

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید