با توجه به روند کاهشی ذخایر آب های زیرزمینی و ضرورت حفاظت از منابع آب در سطح استان، صبح امروز فرماندار شهرستان خرم آباد جلسه شورای حفاظت از منابع آب را با حضور مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار کرد.
در این جلسه علی محمد دریکوند فرماندار عنوان کرد: با توجه به اینکه استان لرستان یکی از ۳ استانی است که کمترین میزان بارش را در سال اخیر داشته است و احتمال بروز تنش خشکی وجود دارد لذا ضرورت دارد نظارت لازم در خصوص ممانعت از استفاده بی رویه آبهای زیرزمینی در بخش کشاورزی به عمل آید. وی در ادامه جلسه، ضمن بررسی مشکلات حوزه آب در شهرستان خرم آباد ، تصمیماتی در خصوص جلوگیری از کشت بی رویه برنج - ممانعت استفاده از آب آشامیدنی در بخش کشاورزی و باغات - جلوگیری از کشت غلات توسط کشاورزان غیربومی در منطقه اتخاذ کرد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد ۱۴۰۱/۱/۲۰
- بازدید: ۴۵۶


