فرماندار خرمآباد با اشاره به وجود برخی کمبودهای تجهیزاتی و پرسنلی در مراکز درمانی، از دانشگاه علوم پزشکی خواست رفع این محدودیتها و ارتقای کیفیت خدمات به بیماران را در دستور کار قرار دهد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، نورالدین درمنان در بازدید میدانی از بیمارستان شهدای عشایر که با همراهی نماینده تعزیرات حکومتی و جمعی از مسئولان انجام شد، ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.
وی با یادآوری فداکاریهای کادر درمان در بحرانهای مختلف از جمله دوران شیوع کرونا، جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان، تلاشهای کادر پزشکی و پرستاری را ارزشمند خواند و گفت: مجموعه مدیریت شهرستان و شهروندان، همواره قدردان ایثار و زحمات شبانهروزی مدافعان سلامت هستند.
فرماندار خرمآباد در ادامه با اشاره به گفتوگوی بیواسطه با بیماران در بخشهای مختلف بیمارستان، تصریح کرد: مردم پشتوانههای اصلی نظام هستند و دریافت خدمات درمانی باکیفیت و مطلوب، کمترین حق و مطالبه آنان از دستگاههای مسئول است.
درمنان با بیان اینکه در جریان این بازدید برخی از درخواستهای بیماران با دستور فوری مدیران مربوطه مرتفع شد، افزود: با این وجود، همچنان محدودیتها و کمبودهایی در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی وجود دارد که دانشگاه علوم پزشکی باید برای رفع آنها اقدام جدی و عملیاتی داشته باشد.
وی در پایان با تاکید بر لزوم پاسخگویی به مطالبات شهروندان خاطرنشان کرد: ما بدهکار این مردم هستیم و تمام ظرفیتهای دستگاههای اجرایی و خدماتی باید وقف خدمترسانی به جامعه شود تا رضایتمندی واقعی در مردم ایجاد گردد.
فرماندار شهرستان خرمآباد: دریافت خدمات درمانی باکیفیت حق مردم است
فرماندار خرمآباد با اشاره به وجود برخی کمبودهای تجهیزاتی و پرسنلی در مراکز درمانی، از دانشگاه علوم پزشکی خواست رفع این محدودیتها و ارتقای کیفیت خدمات به بیماران را در دستور کار قرار دهد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، نورالدین درمنان در بازدید میدانی از بیمارستان شهدای عشایر که با همراهی نماینده تعزیرات حکومتی و جمعی از مسئولان انجام شد، ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.
وی با یادآوری فداکاریهای کادر درمان در بحرانهای مختلف از جمله دوران شیوع کرونا، جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان، تلاشهای کادر پزشکی و پرستاری را ارزشمند خواند و گفت: مجموعه مدیریت شهرستان و شهروندان، همواره قدردان ایثار و زحمات شبانهروزی مدافعان سلامت هستند.
فرماندار خرمآباد در ادامه با اشاره به گفتوگوی بیواسطه با بیماران در بخشهای مختلف بیمارستان، تصریح کرد: مردم پشتوانههای اصلی نظام هستند و دریافت خدمات درمانی باکیفیت و مطلوب، کمترین حق و مطالبه آنان از دستگاههای مسئول است.
درمنان با بیان اینکه در جریان این بازدید برخی از درخواستهای بیماران با دستور فوری مدیران مربوطه مرتفع شد، افزود: با این وجود، همچنان محدودیتها و کمبودهایی در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی وجود دارد که دانشگاه علوم پزشکی باید برای رفع آنها اقدام جدی و عملیاتی داشته باشد.
وی در پایان با تاکید بر لزوم پاسخگویی به مطالبات شهروندان خاطرنشان کرد: ما بدهکار این مردم هستیم و تمام ظرفیتهای دستگاههای اجرایی و خدماتی باید وقف خدمترسانی به جامعه شود تا رضایتمندی واقعی در مردم ایجاد گردد.


