b_300_0_16777215_00_images_bahman_IMG_1026.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۶ طرح مخابراتی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۱۴ میلیارد ریال با حضور فرمانداری خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، نورالدین درمنان در آیین بهره‌برداری از ۱۶ طرح مخابراتی شهرستان که با حضور امام جمعه بخش بیرانوند و مدیرعامل مخابرات لرستان و بخشدار بیرانوند، بیان کرد: سه طرح از مجموع طرح‌های فوق در بخش بیرانوند به نمایندگی از کل شهرستان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را پیش‌رو داریم و این مهم به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد با افتتاح این طرح‌ها بستر لازم فراهم خواهد شد تا انتخاباتی امن و سالم را برگزار کنیم.

b_300_0_16777215_00_images_bahman_IMG_0996.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

فرماندار شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: این ۱۶ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۸۱۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید