۱۶ طرح مخابراتی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۱۴ میلیارد ریال با حضور فرمانداری خرمآباد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، نورالدین درمنان در آیین بهرهبرداری از ۱۶ طرح مخابراتی شهرستان که با حضور امام جمعه بخش بیرانوند و مدیرعامل مخابرات لرستان و بخشدار بیرانوند، بیان کرد: سه طرح از مجموع طرحهای فوق در بخش بیرانوند به نمایندگی از کل شهرستان افتتاح شد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را پیشرو داریم و این مهم به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد با افتتاح این طرحها بستر لازم فراهم خواهد شد تا انتخاباتی امن و سالم را برگزار کنیم.
فرماندار شهرستان خرمآباد اظهار کرد: این ۱۶ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۸۱۴ میلیارد ریال افتتاح شد.
انتهای پیام


