فرماندار شهرستان خرمآباد گفت: عشایر ما همواره همراه نظام و سرزمین بودهاند و تفنگهایشان همیشه به سوی دشمن نشانه رفته است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، نورالدین درمنان امروز در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی طالقان روستای تکانه شهرستان که با حضور سردار باقری و برخی از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: این دهه فرصتی مغتنم برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و همچنین بیان مطالبات بهحق مردم است.
وی با تأکید بر ضرورت همدلی و همافزایی میان مسئولان و مردم افزود: نیاز داریم در کنار هم باشیم و با همکاری و انسجام، آیندهای روشن برای شهر و مردم رقم بزنیم.
فرماندار شهرستان خرمآباد با اشاره به نقش مهم عشایر در حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور، گفت: عشایر ما همواره همراه نظام و سرزمین بودهاند و تفنگهایشان همیشه به سوی دشمن نشانه رفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مردممحوری در مدیریت، تصریح کرد: همواره حق با مردم است و دوران پشتمیزنشینی به پایان رسیده است؛ مدیران باید بهصورت میدانی، در کنار مردم و در جریان مسائل و مشکلات آنان فعالیت کنند.
لازم به ذکر است؛ طالقان شهرستان خرمآباد با ۱۲۰۰ نفر در قالب ۴۲۰ خانوار و ۴۰ روستای تحت پوشش است و پروژه مجتمع آبرسانی طالقان با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
انتهای پیام


