b_300_0_16777215_00_images_IMG_20251228_195357.jpg

  

 

 

 

 

 

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: مدیران باید در رفع مشکلات معیشتی مردم، به ویژه کارگران تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم‌آباد، صبح روز یکشنبه هفتم دی‌ماه ۱۴۰۴، نورالدین درمنان فرماندار مرکز استان به‌همراه شفیعیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و مرادی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در نشست صمیمی با هیأت اجرایی خانه کارگر خرم‌آباد، حضور یافت و با تأکید بر حمایت از قشر کارگر به‌عنوان موتور محرکه تولید، بیان کرد: مدیران باید در رفع مشکلات معیشتی مردم، به‌ویژه کارگران، تلاش کنند؛ زیرا فشار اقتصادی کرامت انسانی و اعتماد اجتماعی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: رونق تولید زمانی محقق می‌شود که مدیران با اخلاق‌مداری، شایسته‌سالاری و عمل به وعده‌ها زمینه ارتقای رفاه کارگران را فراهم سازند.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد با اشاره به چالش‌های ناترازی انرژی و نوسانات اقتصادی گفت: نباید اجازه دهیم این مشکلات واحدهای تولیدی و سطح درآمد کارگران را تحت‌تأثیر قرار دهد.

b_300_0_16777215_00_images_IMG_20251228_203351.jpg  

 

 

 

 

 

 

درمنان همچنین ضمن اشاره به ضرورت تحقق اهداف برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه‌ استان از اقداماتی از قبیل «ثبت جهانی دره خرم‌آباد، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک، احداث تقاطع‌های غیرهم‌سطح و کمربندی‌های شرقی و غربی، توسعه گلخانه‌ها و پنل‌های خورشیدی، شتاب در پیشرفت پروژه های پیشران اقتصادی و عمرانی و ... نام برد و آنها را نویدبخش توسعه شهرستان دانست.

در ادامه، نمایندگان خانه کارگر با تشریح اقدامات انجام‌شده، برضرورت ارتقای رفاه کارگران، آموزش کارگران و خانواده‌ها، حمایت از صنایع فعال و افزایش همکاری بانک‌ها تأکید کردند.

 

b_300_0_16777215_00_images_IMG_20251228_163835_797.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در پایان نشست، تصمیمات لازم اتخاذ و اعلام شد از ظرفیت خانه کارگر در کمیته‌های اقتصادی مجمع مشاورین شهرستان, استفاده خواهد شد.

►┅═۞﴾🇮🇷﴿۞═┅◄

📆 یکشنبه هفتم دی ۱۴۰۴

🌐 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد

کانال ایتا :

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

وب سایت اطلاع رسانی :

https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید