b_300_0_16777215_00_images_day_102.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خرم‌آباد گفت: سند پیشگیری از خودکشی با تأکید بر ارتقای سلامت روان و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر  در کمیته مشورتی اجتماعی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، مریم پورسرتیپ در نشست کمیته مشورتی اجتماعی شهرستان خرم‌آباد، با تأکید بر اهمیت ارتقای سلامت روان در جامعه، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را یکی از اولویت‌های مهم اجتماعی برشمرد و از حمایت کامل دولت و فرمانداری شهرستان خرم‌آباد برای اجرای اقدامات پیشگیرانه خبر داد.

وی با اشاره به سند پیشگیری از خودکشی، تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌هایی نشان‌دهنده عزم جدی نهادهای اجتماعی و دولتی برای حمایت از سلامت روان شهروندان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از بروز بحران‌های احتمالی است.

معاون سیاسی فرماندار مرکز استان همچنین بر ضرورت همراهی و همکاری دستگاه‌های متولی با سازمان‌های مردم‌نهاد، گروه‌های محلی و توجه ویژه به حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر تأکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه اعضای کمیته مشورتی اجتماعی نیز با بررسی ابعاد مختلف این سند، پیشنهادهایی را برای افزایش اثربخشی آن در سطح محلات و در میان افراد در معرض آسیب ارائه کردند تا برنامه‌های پیشگیرانه به‌صورت هدفمند، منسجم و فراگیر در جامعه اجرا شود.

انتهای پیام

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید