همزمان با فرارسیدن شب یلدا، نورالدین درمنان فرماندار خرمآباد و شفیعیان معاون فرماندار بههمراه نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، بازرسی، شرکت غله، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی، از میدان میوه و ترهبار خرمآباد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، نورالدین درمنان، در حاشیه این بازدید، هدف از حضور میدانی را بررسی وضعیت تأمین، توزیع و نظارت بر قیمت اقلام پرمصرف شب یلدا عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها، وضعیت عرضه میوه و سایر کالاهای مورد نیاز و پرتقاضای شهروندان بهصورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.
وی با تأکید بر رعایت عدل و انصاف از سوی بازاریان در عرضه کالاهای اساسی، تصریح کرد: تأمین مناسب و عرضه منصفانه کالاهای مورد نیاز مردم، خط قرمز مدیریت شهرستان است و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.
فرماندار مرکز لرستان خاطرنشان کرد: دستگاههای نظارتی بهصورت مستمر و شبانهروزی بر فعالیت فروشگاهها و مراکز عرضهکننده کالاهای اساسی نظارت دارند و با محتکران و گرانفروشان، برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.
انتهای پیام


