ستاد انتخابات شهرستان خرمآباد با حضور معاون سیاسی فرمانداری، رؤسای کمیتههای تخصصی و اعضای ستاد در فرمانداری تشکیل جلسه داد؛ نشستی که در آن بر برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و بیطرفانه و همچنین ضرورت آمادگی کامل دستگاهها تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، مریم پورسرتیپ در جلسه ستاد انتخابات شهرستان خرمآباد که با حضور روسای کمیتههای تخصصی و سایر اعضای ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به آغاز رسمی فعالیت ستاد انتخابات، بیان کرد: انتخابات یکی از مهمترین عرصههای مشارکت مردم است و وظیفه ما در شهرستان خرمآباد فراهمکردن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف، امن و قانونمند است. از این رو، همه کمیتهها باید ضمن تعیین اعضای مرتبط، فعالیتهای خود را با جدیت و بر اساس برنامه زمانبندی دنبال کنند.
وی با تأکید بر لزوم بیطرفی کامل عوامل اجرایی، تاکید کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه در فرآیند انتخابات است و هرگونه جانبداری، تخلف یا کوتاهی در انجام وظایف قابل قبول نیست.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان خرمآباد، بر ضرورت رصد مستمر وضعیت روستاها توسط بخشداران تأکید داشت و اضافه کرد: بخشداران باید از هماکنون برای تأمین امکانات و تجهیزات موردنیاز انتخابات برنامهریزی دقیق داشته باشند.
او با اشاره به نقش دستگاهها در پشتیبانی از روند انتخابات، خاطرنشان کرد: انتظار میرود همه دستگاهها نهایت همکاری را با ستاد شهرستان داشته باشند تا فرآیند برگزاری انتخابات بدون هیچ خللی انجام شود.
در ادامه جلسه، رؤسای کمیتههای امنیتی، اجرایی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی و اطلاعرسانی گزارشهایی از آخرین وضعیت آمادهسازی شعب، آموزش عوامل، ساماندهی نیروها و تأمین تجهیزات ارائه کردند.
معاون سیاسی فرمانداری تصریح کرد که ستاد انتخابات شهرستان خرمآباد تا پایان مراحل انتخاباتی جلسات منظم خواهد داشت و برای اجرای دقیق و قانونی تمامی فرآیندها آمادگی کامل دارد.
►┅═۞﴾🇮🇷﴿۞═┅◄
📆 چهارشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۴
🌐 روابط عمومی فرمانداری خرمآباد
کانال ایتا :
https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari
وب سایت اطلاع رسانی :
https://khoramabad-gov.ir


