b_300_0_16777215_00_images_aban_IMG_3314.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرماندار مرکز لرستان با تأکید بر نقش حیاتی بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم، گفت: توسعه اقتصادی شهرستان زمانی محقق می‌شود که مسیر فعالیت سرمایه‌گذاران باز و امن باشد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم‌آباد، نورالدین درمنان به همراه شفیعیان معاون فرماندار و مرادی رئیس اداره کار شهرستان خرم‌آباد از مجموعه شرکت داروسازی دکتر جهانگیر بازدید کرد و با بیان اینکه اشتغال جوانان یکی از اولویت‌های اساسی شهرستان است، تاکید کرد: تحقق این هدف بدون حضور فعال و مؤثر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی در توسعه، نوآوری و تأمین نیازهای بازار و مردم، گفت: بخش خصوصی از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی، حمایت از تولید داخلی، نوآوری و پرداخت مالیات نقش مهم و غیرقابل جایگزینی در بهبود معیشت مردم دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: هرچه فضای کسب‌وکار برای بخش خصوصی بازتر و امن‌تر باشد، این نقش‌آفرینی گسترده‌تر و مؤثرتر خواهد شد.

درمنان با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه صنعتی آرایشی‌–بهداشتی دکتر جهانگیر، اضافه کرد: در این واحد تولیدی، ۱۸۷ نفر بیمه‌شده مشغول به کار هستند که نشان‌دهنده توان بخش خصوصی در ایجاد اشتغال پایدار است.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد ضمن تأکید بر حمایت از فعالان اقتصادی، تصریح کرد: مصمم هستیم در کنار بخش خصوصی باشیم. این مجموعه نیز موانع و مشکلاتی را مطرح کرد که با جدیت پیگیر خواهیم شد.

وی با دعوت از دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با سرمایه‌گذاران، گفت: فعالان بخش خصوصی سربازان واقعی جبهه اقتصادی هستند و با همراهی با آنان می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم و معیشت مردم که از محورهای اصلی سند راهبردی توسعه استان است را بهبود ببخشیم.

انتهای‌ پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید