b_300_0_16777215_00_images_aban_9cce1b10-3703-4748-971c-b5b3723896e4.jpg

 

  

 

 

 

 

 

معاون سیاسی فرماندار خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد شایسته شهری پویا، زیبا و کارآمد است. این هدف تنها با هم‌افزایی اندیشه و تجربه اندیشمندان کمیته عمران و شهرسازی و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، مریم پورسرتیپ در کمیته مشورتی عمران و شهرسازی شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: خرم‌آباد به‌عنوان قلب تپنده استان شهری است با ظرفیت‌های بزرگ عمرانی، گردشگری و اقتصادی، اما در عین حال با چالش‌هایی در حوزه زیرساخت‌ها و ترافیک شهری روبه‌روست.

 وی افزود: رشد جمعیت، افزایش تعداد خودروها و ...، ما را ناگزیر می‌سازد که در زمینه توسعه زیرساخت‌ها، نگاه علمی، آینده‌نگر و یکپارچه داشته باشیم.

معاون سیاسی فرماندار خرم‌آباد ادامه داد:  کمیته مشورتی عمران و شهرسازی خرم‌آباد نقشی اساسی و راهبردی دارد. این کمیته بازوی فکری مدیریت شهری است، نهادی که با ارائه تحلیل‌های کارشناسی، اولویت‌بندی پروژه‌ها، و شناسایی گلوگاه‌های ترافیکی، می‌تواند مسیر تصمیم‌گیری‌های اجرایی را روشن‌تر و دقیق‌تر کند.

پورسرتیپ تاکید کرد: انتظار داریم اعضای کمیته، با بررسی طرح‌هایی همچون بهسازی معابر اصلی شهر، ساماندهی میدان‌ها و تقاطع‌ها، توسعه شبکه حمل‌ونقل عمومی و ... ما را در جهت کاهش بار ترافیکی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان یاری دهند.

وی تصریح کرد: خرم‌آباد شایسته شهری پویا، زیبا و کارآمد است. این هدف تنها با هم‌افزایی اندیشه و تجربه اندیشمندان کمیته عمران و شهرسازی و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

 معاون فرماندار مرکز استان از تلاش‌های صادقانه همه همکاران و اعضای کمیته در جهت توسعه متوازن شهر قدردانی کرد و یادآور شد: امیدوارم تصمیمات این جلسه، گامی مؤثر در مسیر آبادانی، نظم و آرامش خرم‌آباد عزیز باشد.

انتهای پیام

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید