معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خرمآباد گفت: همافزایی و همدلی میان مدیران و مردم، کلید حل بسیاری از مشکلات است و شورای مشورتی میتواند پل ارتباطی مؤثری میان مردم و دولت باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، مریم پورسرتیپ در نشست با روسا، نایب رئیسان و اعضا اداری کمیتههای مشورتی فرمانداری ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای شورای مشورتی، بر اهمیت همفکری و تبادل نظر در تصمیمگیریهای کلان شهرستان تأکید کرد و افزود: شورای مشورتی بازوی فکری فرمانداری است و حضور افراد صاحبنظر از اقشار مختلف در این شورا میتواند در پیشبرد برنامههای توسعهای شهرستان نقش مؤثری ایفا کند.
وی اضافه کرد: همافزایی و همدلی میان مدیران و مردم، کلید حل بسیاری از مشکلات است و شورای مشورتی میتواند پل ارتباطی مؤثری میان مردم و دولت باشد.
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان خرمآباد، تصریح کرد: در شرایطی هستیم که هر فکر، ایده و اقدامی می تواند تغییری بزرگ ایجاد کند. مردم به ما اعتماد کردهاند و چشم انتظار نتیجه این همفکریها هستند.
پورسرتیپ اظهار کرد: انتظار میرود اعضا کمیتههای مشورتی در فرمانداری با صداقت و روحیه خستگیناپذیر در کنار مجموعه فرمانداری همفکری و در مسیر تصمیمسازی همراهی نمایند.
وی بیان کرد: ما به بهرهگیری از خرد جمعی و مشورت باور داریم و امید است در کنار این تیم، مسیر را به مسیر امید، تلاش و پیشرفت تبدیل کنیم.
انتهای پیام


