معاون سیاسی فرمانداری مرکز لرستان گفت: امنیت کشور مدیون رشادت ها و فداکاری های نیروهای مسلح است و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار،مریم پورسرتیپ به همراه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمآباد با خانواده جانباز سرافراز سید مرتضی موسوی دیدار کرد.
وی در این دیدار اظهار کرد: امنیت کشور مدیون رشادت ها و فداکاری های نیروهای مسلح است و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان خرمآباد بیان کرد: پرستاری از یک جانباز سخت ولی عنایت الهی است که نصیب هر کسی نمی شود و ما باید به این بانوان قهرمان افتخار کنیم و آنان را به عنوان نماد صبر و استقامت به نسل امروز معرفی کنیم.
در این دیدار با اهداء لوح سپاس و هدیه به همسر محترم جانباز سید مرتضی موسوی از ایشان قدردانی به عمل آمد.
لازم به ذکر است سید مرتضی موسوی در عملیات مبارزه با گروهکهای منافقین در مرز ایران و عراق دچار سانحه شده و از ناحیه دستها و دو چشم آسیب دیدند و همسر ایشان با علم به جانبازی وی با ایشان پیمان زناشویی بسته و اکنون ۲۳ سال است که از زندگی مشترکشان گذشته و ثمره این ازدواج ۳ فرزند میباشد.
انتهای پیام


