معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خرمآباد گفت: اردوی راهیان نور، صرفا یک سفر تفریحی نیست، بلکه سفری است از جنس آگاهی و خودسازی برای نسل نوجوان و جوانان ما که با ایثار و از خودگذشتگیهای نسل دیروز ما آشنا میشوند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمآباد، مریم پورسرتیپ امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان دانشآموزی راهیان نورکه با حضور فرمانده سپاه شهرستان و سایر دستگاههای عضو برگزار گردید، با بیان اینکه در کنار فرهنگ فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان، برنامه راهیان نور فرصتی ارزشمند برای آشنایی دانشآموزان با رشادتهای رزمندگان اسلام و انتقال فرهنگ مقدس به نسل آینده است، اظهارکرد: اردوی راهیان نور، صرفا یک سفر تفریحی نیست، بلکه سفری است از جنس آگاهی و خودسازی برای نسل نوجوان و جوانان ما که با ایثار و از خودگذشتگیهای نسل دیروز ما آشنا می شوند.
وی بیان کرد: اینگونه برنامه ها پلی میان نسلهاست و به همه دستگاهها تاکید کرد همکاری و پشتیبانی لازم را در اینخصوص داشته باشند.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان خرمآباد همچنین از مدارس خواست تا نسبت به اطلاعرسانی و آمادهسازی دانشآموزان واجد شرایط اقدام نمایند.
گفتنی است در این جلسه، جزئیات مربوط به اعزام دانشآموزان شهرستان خرمآباد به مناطق عملیاتی کشور در مورد بررسی قرار گرفت و برنامهریزی لازم در خصوص مسائل اجرایی، ایمنی، فرهنگی و تربیتی کاروانها بعمل آمد.
انتهای پیام


