b_300_0_16777215_00_images_aban_6fe1360f-3f7d-40f2-8a03-005d794e0daf.jpg

 

 

 

 

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خرم‌آباد بر حمایت از بانوان کارآفرین تاکید داشت و گفت: این نه تنها گامی در جهت توانمندسازی اقتصادی زنان است بلکه می‌تواند الگویی موفق برای اشتغال پایدار در منطقه باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، مریم پورسرتیپ  از یک واحد گلخانه‌ای که توسط دو بانوی کارآفرین اداره می‌شود، بازدید کرد و ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار این دو بانوی جوان در عرصه تولید و اشتغال‌زایی، توسعه فعالیت‌های کشاورزی نوین را از اولویت‌های مهم شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: حمایت از بانوان کارآفرین نه تنها گامی در جهت توانمندسازی اقتصادی زنان است، بلکه می‌تواند الگویی موفق برای اشتغال پایدار در منطقه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خرم‌آباد بر استمرار حمایت دستگاه‌های اجرایی از طرح‌های کارآفرینی بانوان و تسهیل دسترسی آنان به تسهیلات بانکی تأکید کرد.

در ادامه این بازدید بانوان کارآفرین به برخی چالش‌ها اشاره کردند و گفتند: با وجود برخی چالش‌ها در زمینه تأمین نهاده‌ها و هزینه‌های تولید، تلاش داریم با استفاده از روش‌های نوین کشت و مدیریت علمی، کیفیت محصولات را افزایش دهیم و سهم بیشتری در بازار داخلی داشته باشیم.

 انتهای پیام

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید