معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان خرم‌آباد از راه‎اندازی گشت‌های مشترک به صورت هفتگی به منظور رصد و پایش وضعیت بازار شهرستان خبر داد.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، روز یکشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۴، جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان به ریاست «مسعود شفیعیان» معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذیربط، برگزار شد.

 b_300_0_16777215_00_images_IMG_20251026_133414_451.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔹در این جلسه مطالبی پیرامون موارد ذیل مطرح و پس از بحث و بررسی حاضرین، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  b_300_0_16777215_00_images_IMG_20251026_133445_510.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  

✓راه‌اندازی گشت‌های مشترک به صورت هفتگی به منظور رصد و پایش وضعیت بازار.

✓ برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات کمیته به صورت هفتگی.

✓بررسی وضعیت تأمین کالاهای اساسی(مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر و ...) و افزایش سطح نظارت بر زنجیره تولید، توزیع و‌ مصرف کالاهای مذکور.

✓ پایش و رصد فعالیت انبارهای ذخیره کالاهای اساسی و ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها و برخورد قانونی با انبارهای غیرمجاز.

✓ پایش و رصد فعالیت فروشگاههای رنجیره ای و عمده فروشان.

✓بررسی آمار پرونده های تخلفات صنفی و راهکارهای کاهش آن.

b_300_0_16777215_00_images_IMG_20251026_133443_040.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

►┅═۞﴾🇮🇷﴿۞═┅◄

📆 یکشنبه ۴ آبان ۱۴۰۴

🌐 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد

کانال ایتا :

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

وب سایت اطلاع رسانی :

https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید