معاون سیاسی فرماندار شهرستان خرمآباد گفت: خدمت به سالمندان نه یک وظیفه اداری، بلکه تکلیفی انسانی و اخلاقی است و جامعهای که حرمت سالمندان خود را نگاه دارد، بدون تردید آیندهای روشن خواهد داشت.
به گزارش فرمانداری مرکز لرستان، مریم پورسرتیپ به مناسبت روز جهانی سالمند با حضور در مرکز سالمندان «صدیق» ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه، از نزدیک در جریان وضعیت خدماترسانی به سالمندان و امکانات، نیازها و چالشهای مرکز قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و پرستاران مرکز بر لزوم توجه بیشتر به رفاه و سلامت سالمندان تأکید کرد و با اشاره به جایگاه ارزشمند سالمندان در جامعه گفت: سالمندان سرمایههای اجتماعی ما هستند و وظیفه داریم با فراهم کردن شرایط مناسب، از تجربیات و حضور ارزشمند آنان بهرهمند شویم.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان خرمآباد در دیدار با سالمندان مرکز صدیق از آنان دلجویی کرد و افزود: امروز در کنار کسانی هستم که سالها برای آبادانی این سرزمین تلاش کردهاند و تربیت نسل امروز به دست این عزیزان تربیت شده است.
پورسرتیپ با اشاره به اینکه سالمندان ذخیرههای ارزشمند اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند، تصریح کرد: هر کدام از سالمندان سرمایهای از تجربه و خرد هستند که باید به نسل جوان منتقل و مورد استفاده قرار گیرد و جامعهای که حرمت سالمندان خود را نگاه دارد، بدون تردید آیندهای روشن خواهد داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه در این مرکز تلاشهای ارزشمندی برای تأمین رفاه، سلامت و آرامش سالمندان صورت میگیرد و من لازم میدانم از همه پرسنل و مدیران مجموعه صمیمانه قدردانی کنم. در عین حال، میدانم که مشکلات و کاستیهایی وجود دارد که نیازمند توجه جدیتر است لذا، همه دستگاههای اجرایی شهرستان موظف هستند در رفع نیازهای این مرکز بهویژه در زمینه تامین برخی داروها، تجهیزات و زیرساختها همکاری کنند تا عزیزان ما در شرایطی شایستهتر زندگی کنند.
معاون سیاسی فرماندار مرکز شهرستان تأکید کرد: خدمت به سالمندان نه یک وظیفه اداری، بلکه تکلیفی انسانی و اخلاقی است وامیدوارم بتوانیم با همدلی و همراهی، روزهای آرامتر و بانشاط تری برای این عزیزان فراهم کنیم.
انتهای پیام


