تعاونی درمانگاه و اورژانس شبانهروزی نورا به مناسبت آغاز هفته تعاون در خرمآباد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، نورالدین درمنان فرماندار خرمآباد، امروز پانزدهم شهریورماه در آیین افتتاح تعاونی درمانگاه و اورژانس شبانهروزی نورا که با حضور داوود عبادی مدیرکل نظارت و ارزیابی بخش تعاون وزارت کار، مسعود شفیعیان معاون فرماندار، توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین شهرستانی انجام شد، اظهار کرد: شرکت تعاونی نورا افلاک با موضوع ارائه خدمات بهداشتی درمانی در دی ماه ۱۴۰۱ ثبت شده و پس از گذشت سه سال با سرمایهگذاری ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
وی ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۶۰متر مربع در دو طبقه احداث شده است.
فرماندار مرکز لرستان بیان کرد: این مرکز درمانی شامل بخشهای CPR، پوست ومو، تزریقات، مامایی و داروخانه است که با حضور چهار پزشک به صورت شبانهروزی در چهار شیفت به مردم خدمات ارائه میدهد.
درمنان گفت: اشتغالزایی این مرکز درمانی ۲۰ نفر اعلام شده است.
انتهای پیام


