b_300_0_16777215_00_images_shahrivar_ef22c182-0199-4eae-bbba-1ddd280d1e89.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

مدرسه ابتدایی ستاره رخشان با حضور فرماندار خرم‌آباد و برخی از مدیران شهرستانی، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، نورالدین درمنان مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه ستاره درخشان را به مناسبت هفته دولت افتتاح کرد.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۷۷۹ مترمربع و با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار احداث شده و برای سال تحصیلی جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

این مدرسه ظرفیت پذیرش ۳۰۰ دانش‌آموز را دارد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید