معاون سیاسی فرمانداری مرکز لرستان گفت: تلاش ما باید بر پیشگیری، آموزش مردم و تقویت زیرساختهای پدافند غیرعامل متمرکز باشد تا بتوانیم امنیت و آرامش را در شرایط بحرانی حفظ کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمآباد، مریم پورسرتیپ در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان، اظهار کرد: اهمیت پدافند غیرعامل در حفظ امنیت ملی و حفاظت از زیرساختها و منابع حیاتی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش شما به عنوان اعضای شورا، در شناسایی تهدیدها، ارزیابی آسیبپذیریها و برنامهریزی برای مقابله با بحرانها،کلیدی و تأثیرگذار است.
وی افزود: تلاش ما باید بر پیشگیری، آموزش مردم و تقویت زیرساختهای پدافند غیرعامل متمرکز باشد تا بتوانیم امنیت و آرامش را در شرایط بحرانی حفظ کنیم و در این راستا، همکاری بینبخشی و بهروزرسانی مستمر طرحها، از ارکان اصلی موفقیت در این حوزه است.
معاون سیاسی فرمانداری مرکز لرستان، تصریح کرد: انتظار میرود با همت و مشارکت فعال شما، شاهد تقویت ظرفیت شهرستان در زمینه پدافند غیرعامل، افزایش امنیت و ارتقای آمادگی مردم در برابر بحرانها باشیم.
انتهای پیام


