b_300_0_16777215_00_images_shahrivar_8feb1c91-1e4d-401b-b30d-f2c69877b06.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون سیاسی فرمانداری خرم آباد، به همراه تیم ارزیابی از خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان آذری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لرستان،  مریم پورسرتیپ در این بازدید، از نزدیک در جریان شرایط سکونت، امکانات رفاهی و نیازهای دانشجویان این خوابگاه، قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای اجرایی کردن مصوبات کمیسیون دانشجویی مبنی بر بازدید و نظارت بر وضعیت خوابگاه‌ها، تیم ارزیابی را به نمایندگی بهداشت، دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط تشکیل دادیم و بناست به صورت مستمر از وضعیت خوابگاه‌ها بازدید بعمل آوریم.

معاون سیاسی فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه ارتقای خدمات رفاهی دانشجویان یک ضرورت است، گفت: دانشجویان سرمایه‌های ارزشمند آینده کشور هستند و باید در محیطی ایمن و مناسب به تحصیل بپردازند.

در جریان این بازدید، دانشجویان ترم تابستانه، مسائل و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف از جمله بهبود وضعیت خوابگاه‌ها، ارتقای خدمات تغذیه‌ای و گسترش امکانات فرهنگی و ورزشی مطرح کردند. معاون فرماندار خرم آباد، بر پیگیری جدی و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای رفع مشکلات تأکید کرد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید