معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خرمآباد گفت: آزمون سراسری نماد عدالت آموزشی و از مهمترین برنامههای ملی در حوزه آموزش عالی است که برگزاری صحیح، ایمن و منظم آن وظیفهای حاکمیتی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز لرستان، مریم پورسرتیپ امروز در جلسه کمیسیون حفاظت از آزمون سراسری که در سالن جلسات فرمانداری خرمآباد، اظهار کرد: بهمنظور برنامهریزی و هماهنگیهای لازم برای برگزاری مطلوب، ایمن و سالم آزمون سراسری تیرماه ۱۴۰۴ جلسه کمیسیون حفاظت از آزمون سراسری با حضور نمایندگان دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی، خدماترسان و اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد که در این جلسه، آخرین تمهیدات اجرایی، حفاظتی و پشتیبانی برای برگزاری آزمون در حوزههای امتحانی شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
معاون فرماندار خرمآباد با تأکید بر اهمیت این رویداد ملی، افزود: آزمون سراسری نماد عدالت آموزشی و از مهمترین برنامههای ملی در حوزه آموزش عالی است که برگزاری صحیح، ایمن و منظم آن وظیفهای حاکمیتی است و مستلزم همکاری همهجانبه همه دستگاهها میباشد؛ با توجه به اینکه حاصل یکسال تلاش و زحمات داوطلبان در این روز رقم خواهد خورد و تاثیرات روحی و روانی بر روی دانشآموزان و والدین و جامعه دارد، لذا میطلبد کلیه دستگاهها با جدیت کامل تمهیدات لازم را به منظور هرچه سالمتر برگزار شدن آزمون بعمل آورند.
وی با قدردانی از تلاش دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی، هلالاحمر و سایر نهادهای مشارکتکننده مانند اداره برق، آبفا و گاز، بر ضرورت حفظ آرامش حوزههای امتحانی، جلوگیری از بروز هرگونه تخلف و تأمین زیرساختهای مورد نیاز اعم از برق، آب، اینترنت، و خدمات پشتیبانی، کنترل ترافیک، سرویس حمل و نقل عمومی و ... تأکید کرد.
در ادامه این جلسه، نمایندگان دستگاههای حاضر گزارشی از اقدامات انجامشده و آمادگی مجموعههای تحت امر خود را ارائه کرده و بر آمادگی کامل برای همکاری در روزهای برگزاری آزمون تأکید کردند.
در پایان این جلسه، مصوبات لازم در خصوص تقسیم وظایف، نحوه استقرار نیروها، تأمین امکانات و استمرار هماهنگیها تا پایان فرآیند برگزاری آزمون تصویب و مقرر شد جلسات پیگیری و ارزیابی عملکرد بهصورت منظم ادامه یابد.
انتهای پیام


