فرماندار مرکز لرستان از تشکیل ۱۰ کمیته مشورتی با موضوعات مختلف برای پیشبرد اهدف توسعهای شهرستان خبر داد.
نورالدین درمنان امروز در جلسه مقدماتی در خصوص راهاندازی کمیتههای مشورتی شهرستان، بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان برای برونرفت از مشکلات شهرستان ضروری است.
وی از تشکیل ۱۰ کمیته مشورتی در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، علمی، جوانان، حوزوی و ... خبر داد و گفت: در هر کمیته از ظرفیت کارشناسان خبره و صاحبنظر استفاده خواهد شد.
فرماندار مرکز لرستان هدف از تشکیل این کمیتهها را ساماندهی نخبگان و صاحبنظران و استفاده از ظرفیت آنان در راستای پیشبرد اهداف توسعهای شهرستان بیان کرد.
انتهای پیام


