به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمآباد، جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور نمایندگان دستگاههای عضو، برگزار شد.
در این نشست، وضعیت کشت خشخاش در مناطق مختلف شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و خطمشی اجرایی یکساله برای مقابله با این پدیده تعیین شد. شرکتکنندگان بر لزوم فرهنگسازی و آگاهبخشی عمومی، هماهنگی بیندستگاهی و اجرای دقیق سند ملی مبارزه با مواد مخدر تأکید کردند.
همچنین، پایش مستند وضعیت روستاها و بخشهای شهرستان با مشارکت بخشداران، اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی بهعنوان یکی از اولویتهای اصلی مورد تأکید قرار گرفت. این اقدام در راستای پیشگیری از کشت غیرمجاز خشخاش و تقویت اقدامات پیشگیرانه در سطح منطقه خواهد بود.
این جلسه با تصویب برنامه عملیاتی مشترک و تعیین وظایف هر یک از نهادهای ذیربط به کار خود پایان داد.
📆 یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴
🌐 روابط عمومی فرمانداری خرمآباد
📢 کانال اطلاعرسانی:
[eitaa.com/hkoramabadfarmandari](https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari)
🌍 سایت رسمی فرمانداری:
khoramabad-gov.ir](https://khoramabad-gov.ir)


