b_300_0_16777215_00_images_Header_URDIBEHBHSHT1404_IMG_20250421_201913_621.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد، جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو، برگزار شد.  

 

در این نشست، وضعیت کشت خشخاش در مناطق مختلف شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و خط‌مشی اجرایی یک‌ساله برای مقابله با این پدیده تعیین شد. شرکت‌کنندگان بر لزوم فرهنگ‌سازی و آگاه‌بخشی عمومی، هماهنگی بین‌دستگاهی و اجرای دقیق سند ملی مبارزه با مواد مخدر تأکید کردند.  

 

همچنین، پایش مستند وضعیت روستاها و بخش‌های شهرستان با مشارکت بخشداران، اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مورد تأکید قرار گرفت. این اقدام در راستای پیشگیری از کشت غیرمجاز خشخاش و تقویت اقدامات پیشگیرانه در سطح منطقه خواهد بود.  

 

این جلسه با تصویب برنامه عملیاتی مشترک و تعیین وظایف هر یک از نهادهای ذی‌ربط به کار خود پایان داد.

📆 یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴  

🌐 روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد  

 

📢 کانال اطلاع‌رسانی:  

[eitaa.com/hkoramabadfarmandari](https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari)  

 

🌍 سایت رسمی فرمانداری:  

khoramabad-gov.ir](https://khoramabad-gov.ir)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید