b_300_0_16777215_00_images_FARVARDIN1404_IMG_20250419_232854_235.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین ارکان توسعه فرهنگی کشور است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد 

مریم پورسرتیپ امروز ۳۰ فروردین ماه در جلسه هم‌اندیشی برای اعزام کاروان راهیان نور، با توجه به شرایط حساس کشور یکی از موضوعات فرهنگی راهیان نور است که می‌بایست همه به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: راهیان نور نه تنها یک سفر فرهنگی و زیارتی است بلکه سفری تاریخی است که به تاریخ رشادت زنان و مردان این سرزمین اشاره دارد و آنان برای دفاع از کیان خود در هشت سال دفاع مقدس جانثاری و شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب مهین عزیزمان ایران کردند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد اضافه کرد: مردان و زنان سرزمینمان در جنگ تحمیلی به میدان آمدند و به جهانیان ثابت کردند که همه ملت در کنار هم هستند و کشور خود را رها و تسلیم استبداد و استعمار نمی‎‌کنند.

پورسرتیپ ادامه داد: در این مسیر خانواده شهدا سختی‌های زیادی را متحمل شدند و می‌طلبد که در امر فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده آنان همه دستگاه‌های اجرایی همکاری و انسجام لازم را داشته باشند.

وی راهیان نور را یکی از بزرگترین ارکان توسعه فرهنگی کشور برشمرد و با بیان اینکه انتقال تجربیات و خاطرات شهدا به نسل امروزی ضروری است، اظهار کرد: اردوی راهیان نور، نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌کند و در تقویت همبستگی ملی و اجتماعی نقش اساسی دارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد گفت: یکی از کارکردهایی که در حفظ روحیه همبستگی ملی تاثیر دارد راهیان نور است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

پورسرتیپ بر ایجاد بستر برای انجام کارهای فرهنگی و تقویت ارزش‌های دینی و انسانی تاکید کرد و افزود: از محل اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها نیاز است یک درصد اعتبار فرهنگی برای این امر اختصاص داده شود.

 

►┅═۞﴾🇮🇷﴿۞═┅◄

📆شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۴

 

🌐 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد

 

🔹کانال ایتا :

 

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

 

سایت اطلاع رسانی :

 

https://khoramabad-gov.ir

 

 منتشر شده در ۲۴ فروردين ۱۴۰۴ بازدید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید