فرماندار مرکز لرستان با رئیس بیمارستان تخصصی شفا دیدارکرد.
✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد، نورالدین درمنان امروز دراین دیدار بیان کرد: بیمارستان شفا در ارائه خدمات درمانی به شهروندان و تکمیل ظرفیتهای بهداشتی و درمانی خوب عمل کرده است.
🔹وی افزود: یکی از رویکردهای دولت وفاق حمایت از بخش خصوصی است که این امر نیز مورد تاکید استاندار لرستان است و ما هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان از بخش خصوصی حمایت میکنیم و قدردان خدمات دهی مسئولین و کادر درمان بیمارستان تخصصی شفا هستیم.
🔹در ادامه این دیدار، دکتر فکوری رئیس بیمارستان خواستار همکاری شهرداری خرمآباد در زمینه توسعه بیمارستان شفا شد.
🔹وی بیان کرد: نیاز است شهرداری مساعدت لازم را در زمینه عوارض و مجوزهای مربوطه داشته باشد.
🔹فکوری اضافه کرد: چالشی که این روزهای با توجه به ناترازی انرژی برای بیمارستان ایجاد شده مساله قطعی برق است که نیازمند استفاده از برق دوسویه هستیم و درخواست داریم، مسئولین شرکت توزیع برق برای رفع این مهم همکاری و مساعدت داشته باشند.
►┅═۞﴾🇮🇷﴿۞═┅◄
📆 چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
🌐 روابط عمومی فرمانداری خرم آباد
کانال ایتا : https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari
سایت اطلاع رسانی :
https://khoramabad-gov.ir


