b_300_0_16777215_00_images_IMG_20250413_183125_121.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد گفت: سازمان‌های مردم نهاد به‌گونه‌ای عمل کنند که شایسته شهر و شهروندان باشد و در راستای تقویت فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی قدم‌های موثری بردارند.

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد،مریم پورسرتیپ امروز ۲۴ فروردین در جلسه شورای توسعه و حمایت سازمان‌های مردم نهاد شهرستان خرم‌آباد که در محل فرمانداری برگزار شد، با تاکید براینکه سمن‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط‌ زیستی نقش بسزایی دارند، افزود: سازمان‌های مردم نهاد حمایت‌های ارزنده‌ای از گروه‌های مختلف و اقشار آسیب‌پذیر دارند.

🔹وی ادامه داد: سمن‌ها نه تنها مکمل برنامه‌های دولت هستند بلکه در خیلی از موارد خلاق‌تر و پیشروتر هستند و کشورهایی که از ظرفیت سمن‌ها غافل نیستند موفق‌تر عمل کردند.

🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد گفت: نگاه‌مان باید مردمی و مشارکت‌محور باشد و همه دستگاه‌ها با سازمان‌های مردم نهاد تعامل و همکاری سازنده داشته باشند.

🔹پورسرتیپ بیان کرد: تشکل‌های مردمی شریک توسعه جامعه هستند و نقش بسیار مهمی در این راستا دارند.

🔹وی بر آموزش و توانمندسازی سمن‌ها تاکید کرد و گفت: سمن‌ها باید آموزش‌های به‌روز ببینند و براساس آنچه در اساسنامه آنها آمده است ادامه راه دهند.

🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد با بیان اینکه دفاتر تسهیل‌گری الگوی خوبی برای خدمات‌دهی به اهالی محلات بودند که در دولت قبلی جمع شدند، تصریح کرد: سمن‌ها باید محله‌محور عمل کنند و دستگاه‌ها نیز درکنار آنها باشند تا بتوانند با تعامل و همکاری و با عقلانیت دولتی و مشارکت و انگیزه مردمی به اهداف ترسیم‌شده برسند

.

🔹پورسرتیپ معتقد است: باید با همدلی و تعامل و تلاش‌ مضاعف بتوانیم جهان‌شهرمان خرم‌آباد را به جهانیان معرفی کنیم.

 

┅┅┅❅❁❅┅┅┅

 

🗓 یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۴

🖊 روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد؛

کانال ایتا:

https://eitaa.com/hkoramabadfarmandari

وب سایت :

 https://khoramabad-gov.ir

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید