b_300_0_16777215_00_images_FARVARDIN1404_IMG_20250409_223703_084.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔰 اجرای مواد قانون جوانی جمعیت مرتبط با دستگاه اجرایی ، تکلیف مدیران است و می بایست اهتمام جدی در این خصوص داشته باشند

 

🖊به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم آباد ،صبح امروز اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده شهرستان خرم آباد برگزار شد

⬅️در این جلسه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد، با بیان اینکه نرخ باروری در کشور با کاهش روبه روست عنوان کرد: کاهش جمعیت در کشور با خطرات زیادی همراه است و توان اقتصادی و نظامی هر کشور در گرو جمعیت آن کشور است

⬅️مریم پورسرتیپ در ادامه افزود: مدیران باید با اشرافیت بر مواد قانون جوانی جمعیت مرتبط با دستگاه مربوطه ، اهتمام جدی در راستای اجرای این مواد قانونی را به کار گیرند و در نظر داریم با تشکیل کمیته های تخصصی، نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی را با جدیت بیشتری دنبال کنیم

⬅️معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم آباد در ادامه تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن هفته ملی جمعیت ،مدیران، برنامه ریزی لازم در برگزاری برنامه های متنوع با هدف فرهنگ سازی در راستای ترویج فرزندآوری را در مناطق شهری و روستایی به کار گیرند

 

🗓 چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۴

🇮🇷روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید